Lars Ohly som nobeldejt

Dags att börja för mig med.

Världens skummaste dröm. En arbetskamrats bror bjöd mig som dejt på Nobelfesten där jag hamnar bredvid kungen och honom. Jag ville väl inte sitta där antar jag. Så jag flyttar till en tom plats i kanten bredvid en annan kille som jag börjar prata med. Tillslut reser han sig upp och går därifrån av ilska. Det visar sig att jag satt mig bredvid en kommunist som gillar Mao Tse Tung stort och tom. har honom på sin T-shirt innanför kavajen (tryckt på en skjorta).

Han var väl sur för att jag är mer blå =)

Drömmen gav mig inga som helst klarheter. Med tanke på att jag aldrig talat med min arbetskamrats bror?! Och inte tänkt på honom överhuvudtaget. Jag hade tom. svårt att komma på vad han hette i förnamn när jag vaknat.

Tror det är tentapaniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0